Dell next business day no3

DELL charger

Επειδή δεν μ’ αρέσει μόνο να γκρινιάζω, θα αναφερθώ και πάλι (μετά τα Dell next business day , Dell next business day no2) στην DELL 🙂 )

Εδώ και κάποιον καιρό, όταν ξεκίναγε το laptop μου, στο post έκανε ένα μπιπ μπιπ και με ενημέρωνε ότι κάτι κακό συμβαίνει με την τροφοδοσία ρεύματος. Δεν έδωσα και πολλή σημασία, με ένα F2 συνέχιζα κανονικά. Υποψιάστηκα μάλιστα ότι ίσως η μπαταρία μου τα έφτυσε και ετοιμάστηκα να μπω σε έξοδα όταν τα φτύσει τελείως. Αυτό έγινε μετά από ένα μήνα από τα πρώτα συμπτώματα. Πλέον η μπαταρία δεν φόρτιζε καθόλου και αν αποσύνδεεες τον φορτιστή, ο υπολογιστής έσβηνε τελείως και αμέσως!

Πριν παραγγείλω την νέα μπαταρία, μου έκοψε και πήρα ένα τηλέφωνο στην υποστήριξη της DELL (το τηλέφωνο της οποίας δεν είναι πολύ εύκολο να βρεις στο site τους είναι η αλήθεια!). Για πλάκα άλλωστε ανανέωσα τον Σεπτέμβρη την εγγύηση για άλλα 3 χρόνια;

Αποδείχτηκε πολύ σοφή κίνηση, καθώς η κοπέλα που απάντησε με ενημέρωσε ότι πρόκειται πιθανότατα για πρόβλημα του φορτιστή. Χωρίς πολλά πολλά, μου ζήτησε διεύθυνση και με ενημέρωσε ότι θα μου έστελνε την επόμενη κιόλας μέρα και χωρίς κανένα κόστος για μένα, νέο φορτιστή! Αν δεν λυνόταν και έτσι το πρόβλημα, θα μου αλλάζανε και πάλι motherboard όπως ξανακάνανε και στο παρελθόν. Μπορεί αυτό να ακούγεται λίγο τρομαχτικό, αλλά και τις προηγούμενες 2 φορές που χρειάστηκε το DELL support, δεν είχα κανένα πρόβλημα με αλλαγές keyboard και motherboard!

Ο φορτιστής ήρθε και πλέον το λαπτοπάκι δουλεύει και πάλι μια χαρά!

Επεκτείνετε τις εγγυήσεις DELL όταν λήγουν! Αξίζει!

  • Pingback: Thanassis()

  • Angelos Pitsos

    Το site σου Θανάση το βρήκα τυχαία καθώς έψαχνα το τηλέφωνο του Support της Dell στο Google. Μέσα στα πρώτα αποτελέσματα ήταν και αυτή η αναφορά. Είμαι κι εγώ επαγγελματίας του χώρου της πληροφορικής (www.pla.net.gr / http://www.pitsos.eu) και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε ότι αναφέρεις για την DELL.

    Έχω συνολικά έξι servers της DELL (μοντέλα PE 750, PE R200, PE 2950 & PE R410) & ένα laptop DELL Latitude E6510 (αγορά 11/2010) που κόστισε αρκετές χιλιάδες ευρώ! Πιστεύω ακράδαντα ότι τόσο το laptop όσο και οι servers που έχω αξίζουν κάθε cent που ξόδεψα.Το support είναι άπαιχτο και ο επαγγελματισμός τους κορυφαίος. Μόλις εχτές ήρθαν για το laptop που παρουσίασε κάποιο πρόβλημα με τον δίσκο. Εντός 20 ωρών από την κλήση μου ήταν στο γραφείο μου και μου είχαν αντικαταστήσει τον δίσκο, ο οποίος είχε αρχίσει να “ρετάρει”. Πρόσεξε… δεν είχε χτυπήσει, δούλευε ακόμα. Για να καταλάβεις μπόρεσα και πήρα image backup (και έτσι γλίτωσα και την επανεγκατάσταση)!Δεν νομίζω να αλλάξω ξανά εταιρία, εκτός αν γίνει η DELL Ελλάδας όπως η HP στην Ελλάδα.